5 Μυστικά για το τέλειο on-line μαρκετινγ περιεχομένου


Το Διαδίκτυο έχει φέρει τα πάνω κάτω στην επικοινωνία. Ξαφνικά έχετε ποσοτικά μετρήσιμα αποτελέσματα της καμπάνιας σας και μηχανές όπως το Google analytics, Alexa και διάφορα blog έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της on-line επικοινωνίας σας. 



Το κοινό σας δέχεται σωρεία διαφημιστικών μηνυμάτων, έχει γίνει πιο απαιτητικό και δεν ενθουσιάζεται μόνο από όμορφες εικόνες. Πλέον ζητά περισσότερες πληροφορίες για αυτό που του προσφέρετε και έμμεσα καλείστε να απαντήσετε στο ερώτημα: «Γιατί να σε διαλέξω;» και να αλλάξετε το περιεχόμενο των διαφημίσεων σας. Πώς όμως θα αλλάξετε με επιτυχία το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας. Καλούμενο να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα, το Inc.com ζητά από πέντε ιδιοκτήτες νέων επιχειρήσεων να προτείνουν λύσεις τις οποίες έχουν εφαρμόσει οι ίδιοι .  

Προκαλέστε συγκίνηση.
«Το άρθρο σας θα πρέπει να πληρεί δύο εντελώς διαφορετικές προϋποθέσεις: θα πρέπει να παρέχει πολύτιμες πληροφορίες και θα πρέπει να προκαλεί μια συγκίνηση», έγραψε ο Fabian Kaempfer της Chocomize.

Ξεχάστε τους τίτλους με υπονοούμενα και σκοτεινά σημεία. 
Η Kelsey Meyer της PR Agency Influence & amp' Co μας εξηγεί σε άρθρο της στο Forbes με τον τίτλο «Γιατί οι αρχηγοί πρέπει να είναι αναγνώστες.»  πως ένα δικό της άρθρο έφτασε τις 20,000 εμφανίσεις μόνο και μόνο επειδή ο τίτλος του ήταν εμφανής και ξεκάθαρος. «Όταν οι άνθρωποι ξέρουν τι να περιμένουν από ένα κείμενο, το διαβάζουν πιο εύκολα».  

Οι λίστες έχουν αποτέλεσμα. 
Ο Andy Karuza της Brandbuddee, σημειώνει ότι άρθρα που είναι γραμμένα με τη μορφή λίστας (όπως το συγκεκριμένο) έχουν μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα. «Επειδή οι πληροφορίες είναι πολλές οι άνθρωποι τις θέλουν πιο ξεκάθαρες και πιο ευανάγνωστες. Όσο πιο γρήγορα κατανοήσουν το κείμενο τόσο πιο γρήγορα θα το μοιραστούν με άλλους» λέει ο Karuza.

Απροσδόκητες πληροφορίες. 
Είναι κατανοητό ότι το μάρκετινγκ περιεχόμενου θα πρέπει να είναι χρήσιμο για τους αναγνώστες -παρέχοντάς τους απτές συμβουλές που μπορούν να τεθούν αμέσως σε χρήση. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι βαρετή ή προβλέψιμη. «Δώστε τους απροσδόκητες πληροφορίες» υποστηρίζει ο Robert J. Moore της RJMetrics και συνεχίζει «Χρησιμοποιήστε ένα ασυνήθιστο και ίσως αστείο παράδειγμα και θα δείτε τις εμφανίσεις σας να εκτοξεύονται.

Κάντε το να συμβεί. 
Μόλις τελειοποιήσετε το μήνυμά σας, πρέπει να σκεφτείτε και τον τρόπο που θα το προωθήσετε. «Τα άρθρα σας πρέπει να φτάσουν στα χέρια ανθρώπων-κλειδιά που έχουν την ικανότητα να διανείμουν το άρθρο σας. Μην φοβάστε να ζητήσετε τη βοήθεια τους, δεν θα είστε οι μόνοι που το επιχειρείτε.» Λέει ο Corey Blake της Round Table Company.