Χρησιμοποιήστε σωστά τα social Media και ανεβάστε το site σας


Έχετε μια ωραία σελίδα στο facebook με αρκετά like, αρκετούς followers στο twitter και παρόλα αυτά το site σας δεν έχει την αναμενόμενη απόδοση.
Μήπως κάνετε κάτι λάθος;




Σε ένα πρόσφατο σερφάρισμα στο linked in, βρήκα αρκετές συμβουλές για το πως θα εκμεταλλευτούμε τα social media για να ανεβάσουμε την αναγνωσιμότητα του site και σας τις παραθέτω. 

  1. Τα καθημερινά updates, βοηθούν στο να μην μας ξεχνάνε. Αλλά, πρέπει να έχουν άμεση σχέση με το site μας και κατά προτίμηση να υπάρχει link προς τη σελίδα μας. Οι συχνές ενημερώσεις σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας πέρα ​​από τους οπαδούς σας.
  2. Ξεχωρίστε με μια εντυπωσιακή εικόνα, φαίνεται ότι μπορεί να αυξήσει μέχρι και 98% τα σχόλια, τις κοινοποιήσεις και όλα τα συμπαρομαρτούντα…
  3. Ελέγξτε διπλά κάθε δημοσίευση, το πιο μικρό λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο για την εικόνα σας.
  4. Δημιουργήστε ένα κανάλι στο YouTube και βιντεάκια σχετικά με εσάς.
  5. Κάντε το περιεχόμενό σας πλούσιο και πολύτιμο. Όσο πιο ωραία και ευανάγνωστα κείμενα, τόσο περισσότερο θα μπαίνουν και θα θέλουν να μοιράζονται το περιεχόμενο σας με άλλους.
  6. Αποφύγετε το «Hypertargeting». Μην προσθέτετε τόσα πολλά φίλτρα στόχευσης που αποκλείουν πιθανά κοινά.
  7. Πειραματιστείτε με το ακροατήριό σας για να βρείτε τη σωστή ισορροπία.
  8. Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο. Ξεκινήστε γράφοντας κάθε πότε κάνετε ανάρτηση σε κάθε ενότητα, σημειώστε σημαντικές ημερομηνίες που πρέπει να ανατρέξετε για κάποιο θέμα, είδηση ή τάση.
  9. Παρακολουθείτε καθημερινά τις συζητήσεις και αφαιρέστε τυχόν απρεπή σχόλια. Δημιουργήστε ένα σχέδιο για τυχόν εξυπηρέτηση πελατών (φόρμα επικοινωνίας, On-line ερωτήσεις).
  10. Παρακολουθήστε όλα τα διαθέσιμα analytics. Δώστε προσοχή στο κοινό στόχευσης, τους τύπους περιεχομένου, τις ώρες και τη συχνότητα που σας διαβάζουν. 
  11. Κάντε ερωτηματολόγια για να μάθετε τι αρέσει και τι όχι στο κοινό σας. Οι οπαδοί σας, όσοι δηλαδή έχουν κάνει Like στη σελίδα σας δεν είναι απαραίτητα και το προβλεπόμενο κοινό-στόχος. Μην ξεχνάτε ότι αρκετοί κάνουν Like σε οποιαδήποτε σελίδα τους προτείνεται.  Κάνοντας ένα ερωτηματολόγιο, θα πετύχετε πρώτον να ξεχωρίσετε αυτούς που διαβάζουν την σελίδα και αυτούς που κάνουν απλά Like.