Διαφορές ανάμεσα στις δημόσιες σχέσεις, τη διαφήμιση και την προπαγάνδα

ΣΗΜΕΙΟ∆ΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ∆ΙΑΦΗΜΙΣΗΠΡΟΠΑΓΑΝ∆Α
ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ–ΠΟΜΠΟΙΟργανωµένες οµάδες,Επαγγελµατίες –∆ηµόσια ΠρόσωπαΕπιχειρήσεις Οικονοµούντα άτοµα (ελεύθεροι επαγγελµατίες)Κράτη, καθεστώτα, πολιτικοί ή/και ιδεολογικοί σχηµατισµοί
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ– ∆ΕΙΚΤΕΣΟµάδες Κοινής Γνώµης, Σύνολο Κοινής Γνώµης – Κοινωνικός ΆνθρωποςΟµάδες Καταναλωτών, Οικονοµικός ΆνθρωποςΠολιτικές ιδεολογικές οµάδες, Σύνολο Κοινής Γνώµης, Άνθρωπος, Αριθµός
ΣΚΟΠΟΣΕυνοϊκή εικόνα-Κύρος-ΕµπιστοσύνηΑυξηση πωλήσεων προϊόντων – υπηρεσιώνΑύξηση αριθµού οπαδών
ΜΕΘΟΔΟΣΠληροφόρηση-ΠειθώΠληροφόρηση-ΠειθώΠλύση Εγκεφάλου
ΕΙ∆ΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣΑµφίδροµη – ∆ιάλογοςΜονόλογοςΕξουσιαστικός µονόλογος
ΣΤΟΧΟΣ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΟΣΣυνειδητό – Λογική -ΚρίσηΣυνειδητό – Συναίσθηµα – ΥποσυνείδητοΈνστικτο –Υποσυνείδητο
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΙ ∆ΙΑΥΛΟΙΜ.Μ.Ε. – Προσωπική Επαφή – Ιδιόκτητα Μέσα (έντυπα)Μ.Μ.Ε. – Ιδιόκτητα Μέσα (έντυπα)Μ.Μ.Ε. Ψίθυρος –
Ιδιόκτητα Μέσα
ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ∆ΙΑΥΛΩΝΕλεύθερη συνεργασίαΑγορά χώρου ή/και χρόνουΕξουσιαστική Αγορά χώρου ή/και χρόνου
Είδος ΜηνυμάτωνΚοινωνικάΟικονομικάΠολιτικοιδεολογικά
Διάρκεια ΕφαρμογήςΔιαρκής ΑέναηΒραχυπρόθεσμη-ΜακροπρόθεσμηΔιαρκής Αέναη
Φύση ΑποτελεσμάτωνΜεσομακροπρόθεσμαΆμεσα-Βραχυπρόθεσμα-ΜακροπρόθεσμαΜακροπρόθεσμα
ΔεοντολογίαΑλήθεια-ΠραγματικότηταΑλήθεια-Εξιδανίκευση-ΩραιοποίησηΑπόκρυψη αλήθειας ή και στρέβλωση της