“This is my future”


Μια πρωτοποριακή εκστρατεία για τη στήριξη των νέων επιχειρηματιών στην Ευρώπη, δρομολογήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, κορυφαία διαφημιστικά γραφεία και ΜΜΕ.

Βρυξέλλες 19 Σεπτεμβρίου 2012:
 Η Υπηρεσία Επικοινωνιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EACA), που αντιπροσωπεύει το 85% των 88 δισεκατ. € της διαφήμισης κάθε χρόνο στην Ευρώπη, ανακοινώνει μια σημαντική πανευρωπαϊκή εκστρατεία με σκοπό την υποστήριξη των νέων επιχειρηματιών. Η υπηρεσία θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2013 στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Πολωνία, Ιταλία και Ισπανία), με σχέδια για την επέκταση σε όλη την Ευρώπη κατά τα επόμενα έτη.
Η εκστρατεία “Thats my future” "Αυτό είναι το μέλλον μου" προτίθεται να εμπνεύσει την εκκίνηση 500.000 νέων επιχειρήσεων τα επόμενα τρία χρόνια. Είναι σχεδιασμένο για να προκαλέσει και να εμπνεύσει τους νέους να αναλάβουν δράση για τον εαυτό τους.
Με βάση το μέσο όρο της "προστιθέμενης αξίας" ανά επιχείρηση, αυτό θα παραδώσει μια ακαθάριστη προστιθέμενη αξία της τάξεως των 33 εκατ. € και σχεδόν δύο εκατομμύρια θέσεις εργασίας ανα την Ευρώπη. Οι ενέργειες της εκστρατείας θα πρέπει να υποστηρίζονται από έναν προϋπολογισμό ύψους 2,2 εκατ. € που θα χρηματοδοτηθεί από ιδιωτικές επιχειρήσεις, κεφάλαια επιχειρηματικού κινδύνου και εισφορές σε είδος από τους συνεργάτες. 
Η εκστρατεία δημιουργήθηκε ως απάντηση στην ολοένα και πιο αρνητική διάθεση που επικρατεί στην Ευρώπη, από την οικονομική κρίση και τις επιπτώσεις της στις προοπτικές για την ανάκαμψη και την ανάπτυξη.
Όπως εξηγεί ο Dominic Lyle, Γενικός Διευθυντής του EACA, "Έχουμε εντοπίσει μια πολύ αξιόλογη ομάδα για την υποστήριξη: άνθρωποι που σχεδιάζουν να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση, αλλά δεν το έχουν ακόμη πράξει. Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι το 50% των νέων που σκέφτονται την έναρξη μιας επιχείρησης, μόνο το 5,8% το κάνει πραγματικότητα. Συχνά συγκρατούνται από τις ανησυχίες σχετικά με τη χρηματοδότηση, τη γραφειοκρατία και την ικανότητά τους να διευθύνουν μια επιχείρηση. Σκοπός μας να σχεδιάζουμε την επιτάχυνση του ταξιδιού από την ιδέα στη δράση παρέχοντας μια κίνηση για τους νέους, που διευθύνεται από νέους για να τους βοηθήσει να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόδια. "

Σχόλια Moray MacLennon, Πρόεδρος EACA και Διευθύνων Σύμβουλος της  M&C Saatchi, «Πιστεύουμε ότι η πρωτοβουλία μας συμπληρώνει και επεκτείνει την υπάρχουσα προσφορά. Επικεντρώνεται σε επιχειρηματίες που σκέπτονται να κάνουν κάτι δικό τους, και όχι σε αυτούς που έχουν ήδη αποφασίσει να ιδρύσουν μια επιχείρηση. Αυτό είναι υποστηρίζεται από μια ολοκληρωμένη, εξατομικευμένη εκστρατεία επικοινωνίας και συγκεντρώνει τη δύναμη των μεγαλύτερων μέσων ενημέρωσης στην Ευρώπη και γραφεία επικοινωνιών «…..» τόσο στο σχεδιασμό της ηλεκτρονικής πλατφόρμας όσο και την προώθησή του. «….» Η EACA βρίσκεται σε μοναδική θέση όσον αφορά τις δεξιότητες και την επιρροή της για να εκπονήσουν και να εφαρμόσουν μια εκστρατεία επικοινωνίας η οποία δραστηριοποιείται στους νέους. Χτίζει επίσης συνεργασίες με κυβερνήσεις και μεγάλες διεθνείς εταιρείες και οργανισμούς. "

Η καμπάνια αποτελείται από πέντε βασικά στοιχεία:
1.    Μια διαδικτυακή πλατφόρμα για να μετατρέψουν τις ιδέες σε δράση. Βίντεο  ομάδες συζητήσεων, εργαλεία που θα βοηθήσουν να ξεπεραστούν τα εμπόδια είναι μερικά από τα στοιχεία που θα περιλαμβάνει η ιστοσελίδα.
2.    Διευρωπαϊκές peer-to-peer καθοδήγηση για να βοηθήσουν να ξεπεραστούν τα εμπόδια για την εκκίνηση.
3.    Ένα δίκτυο νέων επιχειρηματιών που βασίζεται σε τέσσερις κόμβους, αρχικά σε τέσσερις αγορές, υπεύθυνες για την ανάπτυξη του δικτύου, την ανάπτυξη και την εμπορευματοποίηση των μελών του site.
4.    Ένα πρόγραμμα επικοινωνίας για την προώθηση της διαδικτυακής πλατφόρμας, όπως τηλεοπτικά σποτ, φυλλάδια, PR και κοινωνικές δραστηριότητες.
5.    Μια πύλη που συνδέει τους Ευρωπαίους νέους επιχειρηματίες. Εκεί θα μπορούν να ανταλλάσσουν επιχειρηματικές συμβουλές και θέματα χρηματοδότησης.